Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia kursy - proponowane i polecane aktualne szkolenia.

Szkolenia polecane

dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowania - szkolenie
KM Studio - szkolenia

Szkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy

Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1800.00 zł

2214.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowania - kurs
KM Studio - szkolenia

Szkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy

Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1800.00 zł

2214.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowania - warsztaty
KM Studio - szkolenia

Szkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy

Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1800.00 zł

2214.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Obsługa reklamacji i skarg - jak profesjonalnie zadbać o dobre relacje i interes firmy
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi

Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1890.00 zł

2324.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
PL/SQL Oracle - operacje podstawowe
KM Studio - szkolenia

Szkolenie PL/SQL Oracle – szkolenie podstawowe przeznaczone jest dla początkujących użytkowników mających docelowo wykonywać złożone operacje programistyczne w środowisku bazy danych Oracle w języku PL/SQL.

Najbliższy termin: 2025-05-21 - 2025-05-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie

3800.00 zł

4674.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.
PL/SQL Oracle - operacje podstawowe - kurs - warsztaty
KM Studio - szkolenia

Szkolenie PL/SQL Oracle – szkolenie podstawowe przeznaczone jest dla początkujących użytkowników mających docelowo wykonywać złożone operacje programistyczne w środowisku bazy danych Oracle w języku PL/SQL.

Najbliższy termin: 2025-05-21 - 2025-05-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie

3800.00 zł

4674.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.   GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...)

Najbliższy termin: 2025-06-25 - 2025-06-26 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1580.001530.00 zł

1881.90 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-50zł

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

450.00225.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

stron: 1 2 3 4 532

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Baza szkoleń, kursów ofert szkoleniowych dla firm i osób prywtnych. Katalog usług szkoleniowych - firm i obiektów. Szkolenie, kurs biznesowy, księgowy, handlowe i wiele innych. Szkolenia menedżerskie - zarejestruj swoje szkolenia

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.